OGÓLNE WARUNKI GWARANCJI
-
Firma Komputerowa BAJT udziela Nabywcy 24 miesięcznej gwarancji na podzespoły wymienione w dowodzie sprzedaży.
-
Wady i uszkodzenia sprzętu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia sprzętu do punktu serwisowego. W uzasadnionych przypadkach okres naprawy może zostać wydłużony. W takich przypadkach Klient zostanie poinformowany telefonicznie o kolejnym terminie odbioru sprzętu.
-
Wadliwy sprzęt powinien być niezwłocznie dostarczony do punktu serwisowego podanego w karcie gwarancyjnej z opisem objawów uszkodzenia.
-
Zerwanie plomb gwarancyjnych umieszczonych na sprzęcie oznacza utratę gwarancji.
-
Okres gwarancji ulega przedłużeniu o okres upływający między dniem dostarczenia wadliwego sprzętu a dniem wykonania naprawy, który określa się jako dzień powiadomienia Nabywcy o możliwości odbioru naprawionego sprzętu.
-
Nie są objęte gwarancją uszkodzenia na skutek niewłaściwego użytkowania lub przechowywania, także w wyniku napraw dokonanych we własnym zakresie oraz uszkodzenia mechaniczne.
-
Gwarancja nie obejmuje usterek, których przyczyną jest błędna praca oprogramowania.
-
Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za niekompatybilność podzespołów ze sprzętem Klienta.
-
Gwarant nie odpowiada za szkody i straty będące następstwem stwierdzenia wadliwości sprzętu, np. utrata danych z dysku twardego.
-
W przypadku niemożności naprawy w przewidzianym terminie Nabywcy przysługuje wymiana sprzętu na nowy.
-
Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikającego z niezgodności towaru z umową.
-
Wszelkie reklamacje i zastrzeżenia dotyczące napraw sprzętu prosimy zgłaszać w siedzibie naszej firmy.