Koszty dostawy

 

Koszty dostawy firmą kurierską:

Towar do 30kg (z wyłączeniem towarów wielkogabarytowych) – 20 zł brutto;
 

Towar do 30kg (z wyłączeniem towarów wielkogabarytowych) z odbiorem w naszym sklepie 0zł. 

 

Towar wielkogabarytowy: 

- średnie AGD (kuchnie) - 40zł brutto

- duże  AGD (chłodziarko zamrażarki, pralki, piekarniki, zmywarki) - 65 zł brutto

- telewizory  37" - 42"  włącznie - 40zł brutto

- telewizory powyżej 42" - 65zł brutto

Jezeli nie jesteś pewien kosztów transportu o szczegóły pytaj sprzedawcę.

Opłaty za przesyłki wielkogabarytowe obowiązują również w przypadku odbioru osobistego w siedzibie firmy.



1. Towar dostarczany jest do Kupującego wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Dostawa towaru następuje pocztą kurierską albo osobiście przez Kupującego.                     
3. Firma kurierska wnosi do mieszkania przesyłki o wadze do 30 kg. Przesyłki o wadze powyżej 30 kg dostarczane są „pod dom”.
4. Dostarczenie towaru następuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 10 do 17 i wynosi zwykle do 4 dni roboczych:
a. od momentu potwierdzenia przez Sprzedawcę oferty kupna – w przypadku wybrania formy płatności za pobraniem,
b. od momentu uznania rachunku bankowego Sprzedawcy – w przypadku wybrania przez Klienta formy płatności w drodze przelewu bankowego,
c. od momentu uzyskania przez Sprzedawcę potwierdzenia złożenia oferty kupna – w przypadkach określonych w § 2 ust. 8 lub 9.
5. W razie braku możliwości zrealizowania dostawy w terminach określonych w § 4 ust. 4, Sprzedawca kontaktuje się niezwłocznie z Klientem informując go o opóźnieniu oraz o przewidywanym terminie realizacji zamówienia.
6. Odbierając towar w obecności Kuriera, Klient zobowiązany jest dochować wszelkich aktów staranności w zakresie sprawdzenia stanu zewnętrznego opakowania towaru oraz stanu zewnętrznego towaru.
7. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń towaru w chwili odbioru towaru, Klient obowiązany jest do podjęcia następujących czynności:
a. sporządzenia pisemnego protokołu uszkodzenia przesyłki w obecności Kuriera,
b. złożenia u Kuriera reklamacji postępując zgodnie z ogólnymi warunkami przewozu obowiązującymi u danego Przewoźnika, w szczególności w odpowiedniej formie i terminie,
c. niezwłocznego poinformowania Sprzedawcy o zaistniałych okolicznościach w formie elektronicznej.
8. Kupujący proszony jest o sprawdzenie w obecności kuriera, czy przesyłka, opakowanie i zawartość, jest w stanie nienaruszonym. Jeżeli powstała szkoda lub jeżeli są jakiekolwiek wątpliwości co do zawartości, proszę spisać protokół szkodowy. Odpowiedni formularz posiada kurier. Proszę pamiętać, że podpisując list przewozowy potwierdzają Państwo odbiór przesyłki w stanie nienaruszonym.
9. W przypadku nieodebrania przez Klienta towaru od Kuriera, skutkującego zwrotnym otrzymaniem przez Sprzedawcę zakupionego towaru, Sprzedawca nie odpowiada za uszkodzenie lub zagubienie towaru, chyba że jest to następstwem okoliczności za które ponosi wyłączną odpowiedzialność.